brinn historia brinn .

Man skulle kunna tro att det är en idyll, men det är inget annat
än dan före måndagen. Nej det är inget annat än dan före måndagen.
Jag hatar söndagar, dom ger mej faktiskt inte ett skit.

helgen har varit svinkall men helt underbart vacker, det här kan vara den bästa tiden på året bara för att man känner hur sommaren börjar närma sig. Igår var tanken att jag skulle spinna innan hela köret, men träningsvärken efter gymet lät mig inte, istället laddade jag & ellinor och sen vare städning på G. helt plötsligt blev min mage sjukt förbannad vilket ledde till det ena o det andra. Men det löste sig efter några timmar och sen var det igång, förbannat trevligt måste jag säga. sen hände det o det o det. och imorse mådde mitt huvud inte allt för bra men det är smällar man får ta. Nu är tanken att jag ska vandra upp till fia o jompa, leka lite med finez och rensa huvudet. skippade o jobba idag, varken min mage eller min hals hade nog gillat det i vilket fall. sen blir det nog träning ikväll, jag måste. Resten av veckan bjuder inte på så mycket faktiskt, förutom friday dårå. fullspäckat.

dagens snygging: Jesse Mccartney



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0