brinn historia brinn.

image889
kan inte påstå att dagarna gett mig särskilt   i
mycket sömn alls, börjar nästan bli lite orolig,
men vad gör man åt saken. hursom helst var
det jobb igår igen, sen åkte jag o fny till jocke
och var med han o patriik, väl hemma kvart
över sex somnade vi som stockar och vaknade
kvart i nio o begav oss till donken. sen kom jag
hem vid halv tolv, sov en sväng, gick o hämtade
Inez på dagis, byggde massa lego, käkade en
massa glass och jagade varandra helt galet
mycket, sånt som bara vi gör när vi är ensama.
sen blev det middag med papi inez o jommpa.
sen träning och allt var som hände på den lilla
turen, nu ska jag äta en risifrutti och sätta på
någon bra film, funderar på Från andra sidan
faktiskt, ritkgit bra skräckis. imorgon kommer
troligtvis en hel drös med brudar hit, partaj partaj.

what if leaving is a loving thing.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack sötnos! dina är inte heller så dumma ;)

2008-02-29 @ 07:04:37
URL: http://Jehssica.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0