det vackraste jag vet.

helgen blev inte alls som den var tänkt åtminstonde inte från lördag & framåt vilket

iofs ledde till den bättre delen, antar jag. och jag vet att det är fel men det känns

så skönt. massa prat, massa skratt, massa mys och massa kyssar iaf. och nej

jag blir nog inte kär i dig nu, för jag blir aldrig kär i någon sånt där är slöseri med

tid, så du kan vara lugn och kanske glad på samma gång, jag vet inte igentligen.

Allt det här fick mig iaf att tänka alltför mycket på framtiden, dina fötter, dina tår,

dina händer, dina fingrar, dina ögon och dina öron. och det fick mig att inse hur

jävla mycket jag längtar och ser fram imot allt det där, nästan överdrivet mycket.

Men just nu fattas både tid, plats, man och ekonomi för en sådan stor grej, och

igentligen är väl det okej med mig, för jag vet att det är lika bra o leva lite först,

men faktiskt så skulle jag nästan göra allt. sen träffade jag caroline vid tuben,

kändes som vi inte sett varandra på år o dar, vilket stämde till viss del, helt sjukt

att tiden bara rinner iväg till ingen nytta, och hur det kan gå så lätt av nått så stort.

sen åkte jag iväg o tränade, kollade anna phil och nu måste jag ta tag i packningen,

för på onsdag åker vi till romme och bosätter mig hos mikaela imorgon natt,

värsta lyxen, hörde att två strippor till ska övernatta så lär nog bli en hel del flams.

passar på o be becc om ursäkt för att jag prioriterar romme före salsan, men det

lär vi ta igen senare, och sen ge järnet på krysset.  du är det finaste jag vet.

image828


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0