How do you feel when you cannot cry?

SCHLAGERBÖGARNA REGERAR!

Veckan har bestått av massa friskis, simning, gym och salsa. Massa skitsnack, kurser, shopping med K och planer. Massa skratt, kärlek och tårar. Massa vänner, pojkar & tanter. Nu återstår bara morgondagens yrkesprofilering vilket innebär att alla olika program ska få testa på varandras program if you get it? Förutom vi ettor dårå, som ska hålla i skiten. Å andra sidan kan det nog bli jätte trevligt att träffa allt annat folk som går på st:martins eftersom vi inte ritkgit får chansen till det annars, okej vi ser allt folk men inte särskilt mycket konversationer förs ju. Men dessvärre är mitt välkommstal  inte så jätte lockande, börjar kännas mer som en jobbig grej nu bara, men det här är bit ihop & sparka som vanligt.  Vid tolv slutar dagen och då beger jag mig in till norrtälje blir hämtad av oscarsson och sen vidare till båten, efter det blir det brudarna. På lördag blir det jobb & så fyller min kära far 42 så kommer en hel del folk hit, förhoppningsvis tittar miickis förbi också. på söndag ska jag laga en feting middag till min mor o far sen återstår o se i vilken varm säng jag hamnar i (misstolka inte)!   Resten av lovet innehåller jobbjobbjobb, shoppingshopping, mysmysmys & antagligen en resa till Flen med brudarna. Är förbannad taggad på det åtminstonde. sen är nog lovet i princip slut & det är helg igen och då är man på hugget igen och då jävlar.  Idag den 21 Februari fyller Nirre 21, ha världens finaste dag.
Jag är dessutom helt galet taggad på takida igen, känns nästan överdrivet jobbigt att det gått så lång tid.

Open your eyes, why can't you do this sober
Have to realize, you must fight this sober!

det sista jag gör idag är att gratta min kära vän Anna Söderström till jobbet som hon fick. är ritkgit glad
& stolt för hennes skull. känns jätte skönt att mina vänner är jobbsysselsatta dom också (nästan alla) till
sommaren så man inte går miste om allt för mycket som kommer ske. hur det blir för mig återstår o se.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0