Isabell 18 år.

Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

kvällen blev helt galet lyckad trotts det sista på slutet, men man får
vara full & dum sometimes. vill bara tacka isabell för en kanon kväll
plus alla trevliga tusen människor som också gjorde det möjligt.
Imorse när jag vaknade vet jag igentligen inte hur jag mådde, åkte
iaf in till norrtälje vid två träffade fanny drack shake, åkte hem till fny
käkade mat, fick skuss till tuben, åkte bil hem och nu här. Min lördags
kväll blev faktiskt planerad inatt, men någon tycks ha svikit igen,
igentligen är det jag som pressar, igentligen är det mitt fel att han
inte hör av sig. hur som helst ska jag skita i det ikväll och istället
kolla schlager & träffa min kära älskade vän johan förhoppningsvis.
Sigge har inte varit hemma på två veckor nu och jag måste erkänna
att det är jävligt tungt, alla ensama kvällar när allting känns förjävligt
& jag inte vill prata eller se någon förutom henne, ja just dom kvällarna
så saknar jag henne mest. det är igentligen lite överdrivet, men hon
har blivit som min bebis, våran bebis min kära. hon har det bra hos
dig med, kanske det som gör att jag låter henne stanna, eller vad vet
jag igentligen.  på onsdag drar vi till romme, ska bli ruttet great faktiskt
torsdagen hoppar vi över helt & hållet, sånna dagar ger ändå ingenting
och på fredag återstår att se och lördag bjuder på friskis fääääääst.

dom här bjuder vi på.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0