keep it cold.

det är lögn, jag skulle säga snygg och kåt.

solarieöarna gav verkligen valuta idag, äntligen nöjd. kvällen har varithel lugn, hade igentligen en del planermen behöver sömn innan jobbet imorn så avstog. Vilket jag  nog gjorde rätt i, för en kär vän till mig behövde verkligen mig idag & jag är så glad över att få vara den personen som hon kan säga allt till, vara den personen som igentligen inte har en aning men som ändå förstår precis, jag är jävligt glad för det och för att jag kan hjälpa dig för du kommer behöva all den här hjälpen nu, och du är deffentivt värd den så den ska du få. Allt prat, alla tårar allt förnufft fick mig att tänka på att jag gjort precis lika fel som han mot dig nu, och jag hörde hur dina tårar inte kunde sluta rinna och jag förstog, jag förstog att jag var tvungen o ge dig dom svaren du väntat på och tillslut har du fått dom. Ingentingalls känns bättre för det, men det var så det verkligen behövde bli. sen tänkte jag ännu mer, för jag är en jävligt ledsen person, finns nästan alltid nånting som gör att mina tårar inte får stanna där dom ska, och det fick mig att tänka på den 26 Juli tvåtusensju, jag hade inga tankar alls igentligen förutom en jävla klump som skrek nervositet, och feta hjärtslag som visste att snart skulle dom få slå för någon, och jag trodde jag visste precis hur allting skulle bli & se ut, men efter en tid visade det sig att all min öppning, all min kärlek till dig var helt i onödan. Men vi brukar säga att sånt där är slöseri med tid, att man bundit sig och sen har man slösat bort den där tiden bara, som det var för dig ikväll käraste. men det där var inte slöseri med tid, inte alls. Även om jag hatar dig mer än någonting annat nu, så är jag fortfarande lika förälskad i den där tiden med dig, spelar ingen roll längre för jag vet  att mina armar inte vill ha dig. Efter jobbet imorn ska jag nog kolla på cup, känns som jag lovat en hel del människor det men efter allting känns det inte så lockande faktiskt, let's se. Imorn kommer sigge hem, efter en vecka hos hennes far. saknat henne grymt mycket, min bebis. Dessutom fixade sonja romme nu, hon är för jävla guld. så nu är åtminstonde jag inbokad, ska bli så ruttet nice.

-Är det KPF i helgen som gäller eller?

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0