räcker det om jag älskar dig?

dagen har känns rätt tung + 200 spänn åt helvette men jag lever i  en värld där
pengar styr, där spriten är billig men fyllan dyr. Mitt matkort hittade iaf hem igen,
tack o lov. Nu är jag  grymt taggad inför morgondagen faktiskt, ska bli grymt jävla
roligt fest fest  fest och fäst! Lördagskvällen hade jag verkligen sett fram imot att få
dela med dig, men jag vet inte vad som händer. det måste va nått fel på mig. Nu
ska jag o träna snart, låta trycket blåsa bort all skit & efter morgonkvällen finns du inte.

P.S  Jag älskar dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade vän, du ska veta vad det där betyder för mig! och ja ja ja jag vet precis vad du menar, dom där äckliga bilderna på din mobil och alla tappra försök i att passa in. verkligen alla spårkvällar och knäppa videos men fyfan vad jag älskar allt det där vi gått igenom och fyfan vad jag saknar dig! Ibland saknar jag långsjö och alla nya dagar med nya skämt, i längden hade vi verkligen roligt. Jösses, vi måste verkligen ta oss i kragen för du är en av mina bästa vänner hjärtat och jag älskar dig så mycket!

2008-02-09 @ 10:04:54

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0