snälla skjut mig.

Måndagen bjöd på en hel del fynd i stan, idag har jag jobbat till fullt.
är helt sjukt slut, finns ingen ork till nånting knappt & för första gången
på hur länge som helst är jag trött redan klockan nio, minns inte ens
när sist var helt sjukt. hur som helst kom jag hem & blev skitglad över
att det gick en skräckis på teve, efter halva kom jag på att det var samma
film som "klippet" jag laddade upp här i somras, lite komiskt eftersom
jag inte trodde att det var en film, och ja ni får tycka att jag är helt sjuk men
jag älskar sånt här, mer än romantik filmer osv. faktiskt. Kan dessutom
rekomendera hela filmen för er som också tycker lite mer om Tortyr, för hela
filmen, ja precis hela filmen är ren jävla tortyr & nej den slutar inte lyckligt.

Nu ska jag koka en kopp äckligt jävla te och sjunka ner i min säng till gossip.
okej, jag ska vara ärlig. Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar
dig, och jag är ledsen. jag är ledsen för att du ska behöva veta det.  crap.



   här kommer klippet igen ifall ni blev jätte sugna.

Kommentarer
Postat av: Mary

guud, den var ju läskig :P:P

2008-02-26 @ 21:39:45
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: S

Hah spök bella.
Det verkar vara någon feg jävel som inte vågar stå för vad den tycker ser jag? Riktigt moget gjort.

2008-02-27 @ 17:16:41
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0