you want a piece of me.


jobbet flöt på idag, fick besök från två brudar från min skola lite trevligt sådär  & om ett tag kommer Mikaela hit, igentligen skulle jag åkt hem till henne i sollentuna och gått på fest, men efter allting så kom vi båda fram till att det bästa för henne just nu är att bara ta det jätte lungt, och deffentivt inte festa. Vi ska bara myspysa, prata o gråta en massa. åtminstonde hon, men det kommer komma ifrån mig med det är så typiskt men så skönt. Tanken var att jag skulle träffa Joakim o fredrik idag också, så vi kasnke går dit en stund vem vet. Nu ska jag ringa en NY slagsvän och prata lite, och föroppningsvis bestämma en date. hoh. sofie kommer bli så jävla nyfiken, nästan det som är det bästa med sånt här, själv är hon på ishockey ikväll kollar på äckeldjurgården så hon får fan stanna hemma ikväll,  jävla djurgården. Nu ska jag ta tag i fixa mitt rum, så att mikaela inte tror att jag bor i ett grishus. iofs är det sanningen menmen. Imorgon sticker min bror, pappa o några till fjällen i en vecka, sjukt orättvist men sjukt skönt. fast kommer sakna min pappiosa, han är guld. Men förhoppningsvis har han med sig en massa presenter hem. och jag ska ju med romme med alla brudar så får nöjja mig faktiskt, sen ska jag ju dessutom upp o åka med johan också, ja jag får fan va nöjd nu. veckan består av plugg mest, träna också och på fredag blir det partajj, resten av helgen får lämnas oplanerad ska försöka hinna med o träffa pullorna hade jag tänkt mig, saknar er sjukt mycket.  Jag vill säga förlåt idag, till dig som väntat på mig nu hur länge som helst, till dig som alltid vet vad som gör mig glad och vad som gör mig ledsen. säga förlåt till dig som alltid finns där, vad det än är och till dig  som alltid tittar på mig o ser rätt igenom, förlåt käraste för att jag inte orkar längre, förlåt för att jag har varit så svag och tragisk, det är slut på det nu. därför ber jag om ännu mer ursäkt, du kommer alltid vara den som ger mig gåshud och får mitt hjärta att slå hysteriska hjärtslag. Idag fick jag ett jätte lockande erbjudande, jag som längtat så mycket men jag vill ägna min tid o mikaela, hon behöver den mer.

Jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det så kanske jag kommer över det.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0