Do you remember me, like I remember you?

Du stannar på en borderline sen börjar du gå.

stannade till en början hemma i sängen idag, tills jag fick jätte dåligt samvete o kom på att jag inte kan skita i skolan såhär mycket ,för det börjar bli lite överdrivet mycket nu faktiskt. så jag pallrade mig upp & kom till skolan vid tolv, drog till foodcourt käkade och sen vare matte & engelska, tanken var att jag skulle stannat kvar efter skolan nu med Mahak och fanny o fixat frisörläxan, men det blev inte av så vi får ta tag i det en annan dag. På bussen hem fick jag ett jätte tråkigt sms, verkligen eftersom det igentligen inte alls stämde det som stog. sen ringde min mentor Anna och undrade hur det var med mig osv, pratade i fjorton minuter vilket inte är så vanligt att man gör med sin lärare kankse? hur som helst så berättade hon att vi ska lära oss makeup imorn, ritkgit niiiiiiice så imorn får jag fan pallra mig till skolan, för sen blire shopping o bio med fny och sen får jag se om det händer någonting annat trevligt. på lördag ska jag nog glutta fotboll/karlar kan vara grymt sexigt faktiskt, men det är faktiskt inte tanken, inte för min del inte på ett bra tag nu. sen ska familjen karlsson hem till oss, får se om min babe följer med annars  blir det förhoppningsvis partaj eller kanske bara en mysigfilm med en mysigvän, återstår att se. på söndag är det fotbollsträning som jag nog ska gå på om min hals har blivlit bättre och om det finns någon motivation till att börja igen, sen ska jag kasnke gymma med sofie o jessie o sen så är det friskis. Ja för nu är det söndagar som gäller också, eftersom Julias pass var grymt bra.  Nu ska jag ner o käka sen är det värdning för mats på G, titta gärna förbi bålbro ombytta o klara för ett svettigt pass, rekomenderas deffentivt.

tell me does it feel good to be like you, and tell me why should i waste my time
with you.  you dont mean anything to me, your what i never want to be.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0