tusen

you are my african queen.

jobbet tar all tid o lite till. grymt men så förbannat sant.
Fredagskvällen blev iaf inte alls som det var tänkt, drog mig
ner till sporthallen kollade gottröra o hejjade fram rånäs till
vidare. träffade grymt mycket människor jag inte sett på länge,
och så kom fanny & massa mer sen blev hon o jag medbjudna
hem till en trevlig man i frack, och sen va vi hemma helt plötsligt
och sen var det jobb som gällde. Jag vet inte vad det är, men
det går inte längre. and I found this boy johnny agian, he told me
im to young be cryin like this, he's right. lycka till nästa gång
du vill få mig dit jag inte alls kan gå, vi borde inte göra det här du
och jag, fan ta dig och fan ta oss. jag ger upp nu.
Imorn sitter man bänkad i sporthallen igen givetvis, tummen
upp för rååååååååååååååååååååånäs, det är så självklart.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0