you got me all wrong.

DET SNURRAR I MIN SKALLE.

hårhårhårhårhår, teoriteoriteoriteori, pluggpluggpluggplugg
image812skrattskrattskrattskratt, saknadsaknadsaknar, tårartårartårar.
kursen gick väl överförväntan bra, hade räknat med så mycket
värre faktiskt så jag är nöjd. Tävlingen gick åt pipan idag, inte
för att jag siktat på o vinna but still. Imorgon har två kära vänner
till mig ett års dag, och jag är så jävla stolt & glad för deras
skull, verkligen. & idag kom vi såklart fram till att det snart är
Alla hjärtans dag, jag hade faktiskt helt glömt bort det och det
kändes faktikskt lite som en klump när alla skulle köpa en
massa o göra en massa åt deras käraste. Jag har faktiskt valt
själv den här gången, och jag har gjort så mycket fel så jag
skulle nog ändå inte vara värd sådär mycket kärlek som man
ger varandra just den dagen, men ändå. Jag vill verkligen göra
nånting oerhört för någon, för någon som verkligen är värd allt
det där, men den tiden är helt över nu & jag står helt still.
Imorgon är det upp tidigt igen, har haft skön vecka faktiskt, fått
börja klockan nio jätte lättnad, sen ska jag o sofie till solarieörna
troligtvis, sen blire friskis och sen hellugn kväll i need that.
lördag blir det jobb & resten återstår att se, nu ska jag vänta på
att CSI börjar, sen ska jag förhoppningsvis hoppa ner i sängen
men jag vet hur det brukar sluta. har dessutom beslutsångest,
åttonde februari, en het kille eller en het strippa? up to you.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0