Evigheter.


jag är bra på att va själv men usel på att vara ensam.

Jag saknar min älskling nu, alldeles för mycket & ibland
känns det som om hela jag ska explodera och det gör ont.
alldeles för ont, överallt hela tiden. jag orkar inte vara utan.

igår blev det en sväng till täby med pullarna, efter det
en god middag hos the one and only, massa spelande,
charader, skratt och galenskap. vi träffas alltför sällan.
sen åkte vi hem med bibbi biltjuv och jag och carro
bänkade oss i min säng framför the eye, sen somnade
jag runt halv två och gick inte upp ur sängen förns halv
två, typiiskt mig. Ikväll blir det friskis & svettis, behöver
verkligen träna, känns som en evighet sen sist.

tummen upp för helgen som kommer.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0