rekordsnabbt.

gårdagen tillbringades i solen, väcktes därefter av min käraste som
lyckligt berättade att han klarade teorin, och lika lycklig blev jag & tog
bussen till rimbo, lämnade tjatnyckeln till dagrun, hälsade på bror,
tog bussen till Nt. som dessutom sofie kom med på, wonderful.
sällskapade till chariles jobb hon provade skor och jag tittade på,
sen flåsandes upp till elgiganten i värmen på jakt efter kamera, men
icke sa nicke, och sen jag vidare till babe. Eftersom han inte mådde
som jag hade tänkt blev det en hemfärd på kvällen igen, och bänkad
framför teven i tro på att scary movie 3 skulle gå men the ring bjöds
istället och jag led inte. efter det  satt jag ute med mor i säkert två
timmar och pratade helt hysteriskt om typ hela mitt liv, och min framtid.
sen vidare in för att kolla lägenheter, jag längtar. sen väcktes jag
halv åtta av pappa som skrek att vi skulle in tll norrtälje så det var bara
att packa sig upp. I norrtälje gick inte allting som planrat, men CV
lämnades in och teleobjektiv införskaffades, men ingen kamera åt
bella inte. Nu har jag precis käkat sallad som vi köpte med hem
och ska snart ut o steka lite i solen, efter det är det the one and onlys
hus som gäller, natten ut. Jag håller tummarna för att min älskling
ska må bättre så att han också hälsar på där. äntligen, äntligen, äntligen.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0