there’s nothing like you when you’re gone.

Det är världens härligaste väder & jag är tackolov ledig, men allt fokus läggs på dig, hur du mår, vad du gör, hur du pratar, hur du går, hur du luktar och hur du dricker & det spelar ingen roll hur mycket man längtar, hur mycket man skriker av ilska eller hur mycket man darrar av tårar, för ingenting skulle hjälpa. hur mycket jag än vill så kommer jag inte vakna upp tätt intill helt svettig av all puls som slår det hårdaste dom kan, brevid någon som sover lika fint o djupt som ett barn men som plötsligt öppnar ögonen och säger Du är det finaste jag vet, det spelar ingen roll hur mycket jag vill krama ihjäl i dig, och kyssa dig lika hysterisk som första  gången vi träffades, det spelar ingen roll för du är där och jag är här, och det är säkert över hundra mil emellan oss. Så idag ska jag bara skämma bort mig själv, äta världens godaste Foccacia, världens godaste blåbär & hallon med glass, ligga i vattnet och nästintill sova, lämna mobilen inne och inte lägga ner en enda tanke på dig, det är säkert. jag ska klara mig själv nu. hur svårt det än är.

dom närmsta veckorna är fyllda med jobb & därför tog det extra
hårt att behöva tacka nej till en resa till götet med familjen lehtisalo.

Torsdag:  8.30-16.00         Lördag:  10.30-15.00
Fredag:  8.30-17-00          Söndag: LEDIG
Lördag:  8.30-16.00           Måndag:  7.00- 15.00
Söndag:  8.00-17.00          Tisdag:   11.15- 15.00
Måndag: LEDIG.                 Onsdag:  7.00-16.00
Tisdag:  8.45-17.00            Torsdag: LEDIG
Onsdag: LEDIG.                  Fredag:  8.30-17.00
Torsdag: 8.30-16.00           Lördag:  9.30-18.00
Fredag:  10.45-15.00          Söndag:  10.00-17.00

Jag kommer vara död, men sen kommer ni aldrig mera
gästas av mitt muntra "Välkommen, det går bra att beställa!" deni!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0