tiohundra.

Idag blev det en båttur, eftersom båten ska säljas måste den provköras och diverse.
lite stek och sen pulvermos, gurka och tomat till middag, grymt gott. sen frägade jag
håret, nu är min äckliga utväxt borta och håret aningen ljusare. sen tog jag en
långpromenad, plockade lite blåbär och tryckt i mig en super god smoothie till
saw, pratat med älskling som jag inte träffat på två dagar nu igen, det är alldeles
för lång tid för mig.  & hans planer blev ändrade så på onsdag åker dom iväg till
öland, jag jobbar iofs under hela den tiden han är borta så hoppas jag klarar mig
hyffsat bra, men dessvärre blir det dubbelt så tidig uppgång då och känner mig inte
alls taggad för att gå upp fem, sex på sommarlovet men har inte mycket till val alls
så lika bra att börja bita ihop. Imorgon bitti åker vi över till Åland, sen ska jag och
mamma laga supergod mat och sen kommer min älskling hit. Den här helgen ska
jag utnyttja till max, för sen är det jobb o tre veckor. jävla pina, but money is king.







Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0