magiskt men tragiskt.

hela helgen har bestått av min käraste plus jobb, efter jobbet i söndagskväll fick jag 
skjuts av marcus i spöregnet till fab & igår gick vi upp tidigt för att fabian skulle på
intensiv kurs. Jag sysslade med annat, sov i bilen och friskiade med emma förfulla
muggar, fick skuss av mamma blomqvist och sen fick det bli övningsköra och en
promenad med caroline. Nu har jag precis käkat frukost och ska börja fixa mig och
tagga inför håkan på allsång ikväll, vi blir ett gäng som åker in så blir nog kanon-
trevligt. har längtat efter det här så sjukt länge, dessutom spelar Miss li också så
kan inte bli en mycket bättre kväll alls. Förutom ett superfint väder som håller i sig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0