and you think you know me?

1. berätta om första fyllan.
Jag minns typ inte, måste vart i början av åttan med carro.
Antagligen smuggeldrickandet vi höll på med där ett tag!

2. berätta om första kyssen.
kan varit den värsta. i typ trean någon pusslek med någon på R.

3. vem är ditt snyggaste hångel?
någon främling på en buss once.

4. yngsta respektive äldsta hånglet?
92 & 84 ;o

5. har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
well, yes.

6. säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Ibland allt, ibland inget.

7. nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
håret, kroppen.

8. favoritsexsoundtrack.
värsta dunkande technomusiken!

9. vilken är den pinsammaste skivan du äger?
supernatural

10. vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
famous as famous. but BJRÖN GUSTAVSSON.

11. har du ljugit för att få någon i säng?

kanske ljugit & sen hamnat i säng, men inte för att hamna i säng så nejnej.

12. har du strippat för någon?
no comments.

13. har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
haha ja.

14. har du snattat?
mjo.

15. har du moonat?
hahaha once, or twice.

16. den du levt och upplevt mest med?
sandra från första månaderna och sen caroline.

17. hur många har du varit kär i?
påriktigt? två skulle jag nog säga.

18. käraste ägodel?

min mobil pinsamt nog.

19. vad skulle göra dig mest glad nu?
om världens snyggaste brandman kom in helt svettig igenom dörren,
slet av sig kläderna och svalkade mig med sin slang.(missuppfatta inte)

20. vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
döden.

21. homo, hetero, bi?
hetero.

22. vad är kärlek?
när man känner något man can't deny,

23. vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
mitt gymnasieval. fast det är ändå tack vare det jag träffat alla dessa underbara

männiksor jag umågs med nu. Men ändå, inte riktigt min grej alltså.

24. har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
ja det har nog alla

25. Har du duschat med det motsatta könet?
Ja. har inte du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nummer fyra hade jag ljugit på ;)
hahahahha

2008-03-11 @ 19:00:41
Postat av: izabella

Ja kanske om jag var du fny. (:

2008-03-11 @ 20:04:03

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0