försent för edelweiss.

                         idag väcktes jag av en icke trevlig människa, ringde en massa hysteriska samtal
                        fick skuss av min bror till rimpan, tog upp panna på vägen, gjorde ett besök på ett
                    grått och tyst ställe, drack milkshake, skrattade galet, frös galet såg världens äckligaste
                       töntigaste brudar, kom hem, fick syn på håkans nya underbara skiva på min säng.
                        lyssnat hysteriskt mycket och sjungit helt galet och högt, blivit förälskad för fjärde
                      gången i honom, pratat ännu mer i telefon, ringt pungen, som nu kommit hit kirrat
                        mitt kära hår, nu har jag precis  gått på hennes rygg, nu sitter hon & stretschar &
                         jag väntar på att få fixa det sista av mitt hår. Tanken är att vi ska fortsätta kolla på
                          fotbollen, som tyvär ser ganska tråkig ut just nu men sen blir det nog en sväng
                                       ut och sen lite micke persbrandt & en massa snack om arton!

                                                     -Jag är rädd för att du inte ens kommer in bella.
                                                    -Kommer in? Frågan är väl om jag kommer ut?

vad jag bryr mig om nuimage930

är att du kommer nära mig

även om det är försent att älska dig.

vad jag bryr mig om nu e att från
samma säng lyssna till samma regn

vad jag bryr mig om nu

är att få ut det ur min skalle.

helt jävla galet underbart. vilken man.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0