gesunda

Have you ever loved a man like I love him?

Jag har sådär jätte ont i min rumpa & min handled men annars lever jag.
Gesunda resan var deffentivt behövlig och trotts allt snarkande, tändergnisslande,
skitande och bara pruttande så var det helt galet trevligt. När jag kom hem
insåg jag att min favorit kudde ligger kvar i stugan och att det antagligen kommer
dröjja två veckor innan jag får tillbaka den, hoppas min kropp vill somna ändå.
Efter det tog jag o pappa mig en tur ut o övningskörde känns som det där
med skitkopplingen börjar sitta nu. Imorgon är det plugg, och igentligen ser jag
ingen som helst motivation till det för imorgon börjar vi med herr uniform, men
kan inte missa någonting mer alls nu så får bli till o pallra sig upp bara. Har skaffat
mig en massa nya favvo artister som jag bara är helt galen i bla. Lykke li & liiive. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0