hardcore.

gårkvällen blev inte så långvarig som jag hade tänkt, pågrund av mitt
äckel ont i magen. men jag hade trevligt så länge jag stannade iaf.
Imorse väckte min mor mig, för att sen åka till upplandsväsby med min
far, där planerna gick åt skogen också, jag som var riktigt taggad, menmen.
 inte min dag idag inte, men på måndag blire av nu istället. vit pärla.
Ikväll vet jag inte alls vad som händer, troligtvis en lugn kväll eller så
blir det en tripp till norrtälje, återstår o se som allting annat nuförtiden.
Imorgon är det jobb som gäller, sen blire en tripp till upplandsväsby igen
för att hårdfira ellen som fyller sjutton, galet trevligt förhoppningsvis.




Glöm dina bekymer, imorgon kommer nya.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0