I would die for you.

Dagarna har gått hyffsat fort, hunnit med att träna en massa & dansat en massa.
imorse tog jag lite sovmorgon ibland är man faktiskt värd det, tycker åtminstonde
jag och sofie. Igår fyllde Patriiik arton, och klarade också skrivningen till körkortet.
Massa grattis till honom, igen. Appråpå sofie så åker hennes familia till fjällen
imorgon, vilket betyder att lilla jag ska flytta hem till henne då. Kommer nog vara där
rätt mycket på påsklovet faktiskt, påsklovet som i princip är fullbokat. Nu är biljetter
bokade till björn gustavssons turne, så jävla galet nice. längtar dåligt mycket. drömmen.
Juste, jaga klippte mig idag också. vet inte riktigt om jag vill skriva ner för det får mig
bara på ännu sämre humör, men jo. det är bajskort och skitfult. hjälp mig någon.

Onsdag: gymet + salsa. 
Torsdag: friskis + gäster.
Fredag: Friskis + vätö med M.
Lördag: gäster + party
Söndag: Jobba + sofie.
Måndag: jobba + sofie
Tisdag: Jobba + mikaela
Onsdag: Mikaela + läkarbesök.
Torsdag: paaiin i naveln + friskis.
Fredag: antagligen soffipropp.
Lördag: Jobba + fira ellen.
Söndag: Jobba/ Aik-Kalmar.

Måste tilllägga att John Mayer är helt amazing.

Kommentarer
Postat av: carro mupp

oj vad fullbokat :O får hoppas på att det finns tid för mig att trängas in någonstans där (A)

2008-03-19 @ 08:37:21
URL: http://carolineilola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0