I'll be the fire in your night.

BENGAN FYLLER PÅ ALLA TRE.

Jag trodde aldrig att slutet på nånting skulle kännas såhär, att det skulle hugga för varje andetag jag tar, att det skulle vara någon som drog ner mig varje gång jag försöker resa mig upp. Ni skulle säga att jag är en deprimerad person, jag skulle kunna hålla med er, men det känns mest  som en blandning av lycka och rädsla, just för att jag är bra på att glädja mig åt saker, saker som alla dagar och nätter tillsammans med dig, alla nätter och dagar som igentligen inte varit någonting speciellt alls men som ändå gjort att jag blivit såhär. Jag önskar att jag slapp tvingas lämna allt det här bakom mig, att jag kunde få stanna där hos dig, det gör jag verkligen. Nu ska jag försöka vara lite possetiv för jag är igentligen en väldigt glad människa, faktiskt. imorn är det salsa igen, vilket fick mig på så sjukt bra humör sist så är ritkgit taggad, efter det måste jag plugga och klippa svinpullan som står i mitt fönster och kollar på mig som om hon vore jävligt missnöjd, stackarn. efter det måste jag fixa sista packningen för på torsdag åker vi. Jag vet inte om jag ser fram imot det sådär jätte mycket som jag brukar göra, men det ska åtminstonde bli galet bra o få umgås med johan i några dagar, saknat han sjukt mycket. sen är sarah, jimmy o nick där också. det blir nog bra. Mamma påminde mig precis om att jag kommer sitta på samma möbler som du suttit på, ligga i samma säng som du legat i, äta på samma tallrikar som du ätit på. på något sätt gjorde det jävligt ont, men på något sätt kändes det faktiskt skönt. som att jag faktiskt lämnat dig bakom mig nu, även om du alltid kommer finnas där. Jag lär mig leva med det. Idag fyller Marikus arton grattis grattis grattis, och i torsdags fyllde marie. skulle vi vara nu som då,  skulle vi sitta bänkade hemma hos marika i helgen, äta tacos kolla på film och sjunga singstar. för att det var så det alltid brukade vara, och för att det kan ha varit världens bästa tid. jag saknar er,  jag saknar oss.

Let the one you hold be the one you want, the one you need.

Kommentarer
Postat av: S

Jo det kan fan i mig ha vart världens bästa tid på ett sätt. Tio i sju imrorgon Uppfattat? bra hjärtat

2008-03-05 @ 17:13:06
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0