ingen ser och ingen vet

vi träffades liksom på chans, på nåt sätt ramla vi in i varann
och tänk att något som jag trodde var så svårt kunde vara så lätt
och jag vet, jag är hopplöst svår ibland. jag finns i varje steg du tar.

inte ens alla ord skulle kunna räcka till. skulle jag få chansen nu skulle jag packa
mina väskor åka till Maldiverna, och bara vara jävligt ensam i tre långa månader.
jag vill inte vara här & jag vill inte vara den jag är & att blunda och ducka hjälper inte nu.
och jag älskar dig men fan vad vi håller på och jag tror fan inte ens man kan välja vem
man ska älska! jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam.

sitter o lyssnar på håkans nya singel, jag orkar inte vänta på den
där känslan igen, den som får allting annat att stanna. helt amazing.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0