it's a big day coming.


Tänkte bara säga hejdå för några dagar, är fjällen som gäller nu.
med en massa karlar & sarah. om all min packning kommer med
återstår o se, kvällen blev inte alls som tänkt. tidmessigt oså, klippte
helt fel och inte hunnit plugga, men packningen är hyffsad klar &
är nog ändå det som räknas, faktiskt. Salsan va grymt rolig idag, och
fick spendera en massa tid med caroline, just vid sånna här tillfällen
känner jag hur mycket jag saknar oss. fan.   so long fuckers!

björn och jag ska dansa nakna tillsammans i en vattenspridare ikväll
tänkte säga det bara, ifall sofie skulle undra om jag inte skulle dyka upp imorn.
Nu kanske ni förstår att det är mig han sjunger om också, inte Carina Berg. sry.


Jag är rädd att jag alltid kommer älska dig sådär mycket.

Kommentarer
Postat av: mupp och arsle

hähä nu vet du hemligheten, den va väl kanske inte så jättekul! hah. hoppas du har det bra i fjället,

2008-03-06 @ 16:00:58

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0