Jag kommer inte att älska dig för resten av livet.

ta mig, välj mig, älska mig.

i veckan har jag varit sten serriös på skolan, inte vanligt för o vara mig.brukar ta lite sovmorgonar hit o dit men grejade det. frugan har varit magsjuk & allt har igentligen varit ganska upp och ner tills igårkväll då det var dans på G. lämnar det så för var jätte kul och jätte fult och jätte pinsamt punkt. det har hänt en del tråkigt nu idag också, för två av mina kära vänner, verkligen käraste. och jag önskar jag kunde hjälpa er, och jag önskar jag hade nånting vettigt o säga vad som helst, men det finns inget. det fick mig iaf att tänka på dig och mig och oss, jag tror inte riktigt att jag har förstått än, att vi inte ska skratta & gråta åt samma saker tillsammans, att vi inte ska dela samma säte i bussen fast det finns flera platser över, att vi inte ska mötas springande i regnet för att sen invänta lugnet & för att samtidigt stå helt stilla tätt intill varandra o känna varandras hjärtslag igenom dom våta kläderna. Jag tror inte riktigt att jag har förstått att det är någon annan som hålls sådär nära och känner sig sådär säker och trygg. Jag tror inte riktigt att jag har förstått att det är jag som valt det här, valt att slita mig ur dina händr som gjorde allt för att inte släppa  taget, att det är jag som varit förjävlig mot oss båda. Jag tror inte att jag har förstått att det har tagit slut här, att jag har lämnat ditt hjärta men att du fortfarande finns kvar i mitt. jag tror inte det.

Efter träningen idag frågade farmor om jag var sugen på en sista minuten & vem är inte liksom.
jag kom iaf fram till att vi ska försöka sattsa på det, en vecka bara helt jävla lungt o massa sol. Jag sofie
o farmor, det är vad vi behöver just nu jag o sofie. verkligen. ska in o leta resor nu. have a great night.


En sista historia, får jag det?


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0