MARRY ME.

Jag skulle säga att allting är ganska galet och fel, att igentligen allting har med
ingenting att göra. jag skulle nog säga att det är mitt fel ändå, vad som än hände.
dagarna har varit fulla hursomhelst, hade myskväll med frugan & så var oscarssons
här. kämpade oss upp igår och drog mig till jobbet, väl där fick jag mig en jätte tråkig
överraskning, hela lovet var fullspäckat med dryga tider. typiskt. sen kom mickan o
sen fny. kortvarsel men sen slutade jag äntligen och drog mig hem till fannys hus.
kollade melodifestivalen & åkte till hampus och krökade lite. sen fick vi skuss av jonas
till domherren och så var vi med David, patrik o någon en sväng sen åkte vi taxi hem
till fannys sköna säng. Idag har jag tagit det as lungt, fotograferat william blivit lite rikare
och tagit mig en springtur. det rénsar verkligen hela skallen. sen har jag funderat på
en framtid med björn, jag är totalt nerkörd i honom fick tårar igår när han kom i melo-
difestivalen. det är väl bara för drömmare och jag antar att jag är en. kolla bilddagboken.

Kära håkan, jag vet inte vad du gör men det gör mig förbannat lycklig

Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
skulle jag inte behöva dig längre

varför måste vi döda varandra.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0