uppdatering.

Ja en dator kom med till fjällen och just nu är hela min kropp helt slut
så passade fint att sätta sig här en stund. Jag o nick valde att välja bräda
det här året, första gången för mig andra för honom. Till en början trodde
jag att jag skulle bryta ihop, och bryta hundra ben, Men efter några timmar
lagom till lunchen kom flytet, och det funkade fan bra. Tills..

1. min bräda gick sönder
2. vi åker iväg till en blå backe.
3. Jag åker upp på vallen i liften och flyger
4. jag gör världens vurpa.

men sen vände det när allting gick jätte bra & jag fick syn på två ritkgit
trevliga liftsnubbar. Inte helt fel faktiskt. Jimmy joinade också tills han
inte orkade längre, typiskt att han skulle vara bra direkt. imorn blir det
johans tur att pröva ska bli rätt nice. men dagen fick sluta där och nu
ska jag bege mig upp mot backarna igen för att få brädan lagad ( spana
in liftkillarna) hoppas på att det går fint. jag behövde verkligen det här,
komma bort ett tag få tid för mig själv och göra nånting jag tycker är
jävligt kul & stimulerande. sista ordet går till sigge, som inte varit hemma
på snart sex veckor, saknar henne and you.  so long.  Whatever it takes.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0