ten things I hate about you.

I'm not the sort of person who falls in and quickly out of love
I have a lover who loves me, how could I break such a heart.

uppdatering. har hänt alldeles för mycket sen maltaresan, överdrivet mycket.
och jag har ingen lust att berätta om någonting igentligen, eftersom hela veckan
förutom tors-fre har bestått av jobb så bestog såklart gårdagen och dagen
också till det. Måste fixa det här med jobbet, jobbar tok för mycker och just nu
går det inte ihop med mitt liv, tyvär. En av dom viktigaste människorna i mitt liv har
precis lämnat mig och om jag ska vara ärlig så vet jag inte om det är den
männikskan eller jag som är borta, för även om jag är här så känns jag faktiskt
inte närvarande. Jag kunde lika gärna vara du. & vad gör man åt saker man inte
kan göra någonting åt,  vad gör man när man ångrar något så djupt men ingenting
kan få det ogjort, vad gör man när man inte kan sluta älska någon, vad gör man då?

fast hela mitt hjärta ligger i någon sorts hjärtesorg vill jag ändå dela
med mig av lite bilder från malta, bara för att det var så förbannat bra.



Kommentarer
Postat av: anna

st julians? :)

jag känner igen mig i dig. har tyvärr ingen lösning på det =/

2008-05-04 @ 13:11:51
URL: http://addspirit.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0