Timglas som bara rinner.

Jag har inte tid för att bli sjuk, verkligen inte.
men min kropp gör alltid som den vill och gårdagen och dagen
har varit alldeles för tunga, min käraste har iaf varit världens bästa.
verkligen världens bästa. Igår fixade jag mina jävla piller, hoppas på
att det leder till det bättre nu, fick ta lite test och svaren kommer om
en vecka vilket inge gör mitt magont bättre men får hoppas på det bästa.
Efter det träffade jag fab, gick på stan handlade, köpte mjukglass gick
till sportc, han tränade och jag kollade på fotbollsmatch, efter matchen
gick jag med mina kära vänner upp till donken käkade ännu mer glass
och sen till sportcemtrum igen & sen hem till Harängen. snorade ner
hela sängen plus fabian och tyckte jätte synd om mig själv, dagen
bestog av the eye, myspys och en sväng till Jysk. Nu har jag käkat mix-
sallad och funderar starkt på att ta en spring tur, fast jag är dundersjuk.
typiskt mig, men är deffentivt av behov av det, resten av kvällen blir
istället för ett äckligt svetttigt jobb sängen med mina nya kuddar och
gossip girl, helt sjukt sköööööööööönt.. you know you love me.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0