'

Dagens låt: Takida- Handlake Village
Dagens frisyr: spikrakt.
Dagens smink: foundation.
Dagens klädsel: strumbyxor, tunika, halsduk.
Dagens roligaste händelse: upptäcksfärd efter barbies.
Dagens planer:  TV, dusch, sova.
Dagens vill ha: pussar och pengar till julklappar.
Dagens saknad: caroline.
Dagens tråkigaste:
Dagens dricka: JULmust, fan va efterlängtat.
Dagens köp: inget
Dagens mat: frukost, och supergod kyckling gryta.
Dagens mående:  kanonbra!
Dagens skratt: min släkt.
Dagens ordspråk: "Fyll inte livet med år, utan fyll åren med liv"
Dagens irritationsobjekt: min storebror, suck.
Dagens smycke: örhängen.
Dagens önskan: Gör mig arton, så jag kan få köra bil. åhhhe.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0