pepparkaksgubbar.

den här dagen har jag sett fram emot hur länge som helst, ända sen jag
bestämde mig för att inte följa med min familj till egypten utan istället lägga
ner tiden på skolan, ända sen dess har jag längtat och längtat efter en veckas
ensamhet, bortsett från min vänner och min älskling. Men när min familj åkte
härifrån fem imorse, ville jag inge hellre än att följa med, väskorna stog packade
och dom var på packade, av vinkandes återgick jag till min varma säng, där
jag förövrigt fick krypa ner ensam. Nu önskar jag att jag inte tog det beslutet jag
tog för fem månders sen, jag vill också landa i egypten när som helst, jag vill
också byta om till bikini och springa ner till stranden för att hoppa i vågorna,
men på sportlovet ska jag åka. jag bara ska göra det! Nu ska jag ta mig en dusch,
sen kolla lite andra avenyn, sen ska jag ta en promenad med caroline och sen
se en mysig film, till detta mysiga väder. bättre än så kan det inte bli just nu.

Eftersom jag mot min vilja blir tvungen till att tapetsera mitt rum, har jag lånat hem
en massa tapet prover, och igår föll jag äntligen för en, och vi hade precis räknat
ut hur mycket som skulle behövas, min mor och jag. När vi plötsligt såg hur mycket
tapet fanet kostade, 1220 kronor rullen, kasnke till en vägg men 8000 för tapeter till
ett rum jag kanske ändå inte kommer bo i om 1-2 år, känns lite förgäves. Så nu lägger
jag tapet fanet åt helvette, det orkar jag inte lägga ner mina tankar på just nu.


Kommentarer
Postat av: s

Jo för fan köp den ! då hjälper du till så att mitt lilla familjeföretag får ännu finare ekonomi, alltså får jag ännu finare saker i längden.. typ haha

2008-11-23 @ 15:33:27
URL: http://frokenandersson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0