skrika, gråta och spy.

helt ensam i ett alldeles för stort hus för bara en person, var inte vad jag hade
hoppats på just den här dagen, och det blir inte bättre, upptäckte precis att jag
har feber, dessutom är min mun fylld av äckliga blåsor, jag som äntligen trodde
att jag hade blivit av med dom, men icke sa nicke. Så som det ser ut nu blir jag
nog hemma ifrån skolan imorgon, vilket nog ändå är det bästa med tanke på att
jag inte kommer kunna sova en blund inatt, min mörkerrädsla och mina inbill-
ningar är inte att leka med, haha. tyckte nyss att jag hörde någon skrattandes
på nedre våningen, så håller mig här uppe. Mamma skickade sms tidigare
idag och meddelade att det var 27 grader varmt och att dom precis skulle ta sig ner
till havet,  ibland orkar jag inte ens lyssna. Nu ska jag bädda ner mig, och trycka
i mig en massa Ipren, ner med febern och bort med rädslan.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0