When a stranger calls.

Vem hade trott att det skulle bli ett sånt här fyhelsike oväder.
på nyheterna vädjar dom att hålla sig inne, och alla bussar i roslagen
är avstängda, vilket ledde till att jag inte kom till skolan idag, och får ha
jätte tråkig helt ensam hemma. Det här med o vara ensam hemma var
nog inte min grej ändå, febern är kvar och blåsorna värre. och snön
är dubbelt så djup som gårdagens, och jag får inte upp våran ytterdörr.
Jag är alltså helt fast i träsket, men jag tycker fortfarande att det är
kanon mysigt. hihi. så det så!

Kommentarer
Postat av: barret

haha! du skojar? herregud.. undra hur det blir resten av veckan, man kanske får stanna hemma lite mer :D

2008-11-24 @ 15:07:54
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0