aldrig ska jag sluta älska dig.

okej, ännu ett skolfoto avklarat och dom där förbannade vågorna.
inte för att jag kan det än, men nu är dom åtminstonde visade. puh.
Igår rörde jag på fläsket, och idag blev det gymmet och nu snart ut
och powerwalka med sandra, imorgon kommer stjärn jouren till skolan
så känns lite ruttet o åka dit igentligen menmen, efter det plugg med
sofie och sen dubbeljympapass. ännu mer puuh.  blev inge hockey
med marika ikväll och inge träffa min baby, saknar honom nu. apa.
efter min powerwalking ska jag bänka mig framför teven,  massa bra.

Jag kommer sluta älska dig när en blind man säger
till en döv att han såg en rullstolsbunden gå på vattnet!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0