elva år.

igår vare stjärnjouren som sagt, överraskande bra så det flöt på hela dagen.
Efter det åkte jag, Karolina och Sofie till solna c, införskaffade oss lite smått.
sen jag vidare till norrtälje, till min kära. och sen tok åkte vi hem till mig, kollade
Oskyldigt dömd och somnade skönt. Gick upp kvart i sex imorse, vinkade av
min kära och sen blev det sång för mina kära lillebror som fyller elva idag.
och eftersom hans födelsedagspresent blev Wii ska jag ner och spela ihjäl
mig nu, är ju förbannat roligt. Ikväll blir det packat med släkt och träning.
Imorgon är det fredag tjoho! Om någon vill dela sin helg med mig, är det bara
att slå en pling. som sagt dax för lite wii. ha en trevlig torsdag! pussochkram.



Grattis min älsklings baby!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0