hej hej hej hemskt massa hej.

igentligen är nog det här det sista jag har lust med nu, blogga.
men jag behöver deffentivt komma på andra tankar, bättre tankar.
och sen tänkte jag passa på om dagens bästa, en tripp till Naturhi-
storiska museet och Cosmonova. Cosmonova har alltid varit lika
häftigt, men det var verkligen bara jätte mysigt att gå runt på ut-
ställnigarna idag också. Att rekomendera, alla under 19 går in på
Cosmonova för 50 kronor då ingår museet, deffentivt nånting
man kan hitta på en dag man inte vet vad man ska göra. tips!

Nu ska jag försöka laga mig lite mat, eftersom hela min familj svikit
mig denna onsdags kväll. sen ska jag iväg på träning, dubbelt upp.
pust och pina, men det är dax. I helgen ska det bli Halloween f......!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0