höst.

Cosmonova blev flyttat till morgondagen och gårdagen bestod av en rejäl städning
av mitt rum, och massa höstmys. kanonbra. Efter det pressade jag SATC, kan vara
det bästa just nu, sen hämtade jag min älsklings inez på dagis byggde pärlplattor
och så fick hon sin poliströja som jag köpt åt henne, och jag lovar. hon hoppade
runt i säkert en halvtimme, och så utrbast hon; Precis en sån som oliver har. Oliver
är då en liten kille på hennes dagis som hon är kär i, haha. alltför söta Sen blev
det mer städa och sen träning, efter det träffade jag en efterlängtad caroline och
vi tog en klassiker myspromenad. sen blev det en bra film och sen sängen. Dagens
planer är nada, får se om jag åker in till norrtälje och kollar på hockey med Marika
eller bara hem till min käraste. återstår och se. Bjuder på några snygga bilder ifrån ettan.





ops I dit it agian!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0