Jag kan inte förklara, min vackra underbara.

du lärde mig att fullständigt försvinna
In i dina tankar i ditt huvud står jag fri.

idag är det årets marknad och ett år har åter igen flygit förbi oss. Ett år som har förstört
så förbannat mycket och som gett mig så förbannat mycket.. igentligen vill jag gå tillbaka
och få det mesta ogjort men då skulle det nog inte vara som det är nu, det skulle nog inte
vara lika bra och skönt. Jag skulle antagligen inte känna mig så säker som jag känner mig
nu, jag skulle inte känna mig så säker på vad jag vill. För just nu är jag riktigt säker på det,
trotts att det är förbannat jobbigt ibland och jag helst av allt skulle vilja krossa dig, trotts det
så vet jag vart mitt hjärta vill stanna och det är hos dig. bara dig. tack.  Idag ska jag bara ta
det lungt kolla lite filmer osv, som jag gjort hela veckan känns det som eftersom min hals
och mitt huvud hatat mig dom senaste dagarna, sen ska jag ner till rimbo möta mikey och
sen marknaden, sen kommer sofie någongång också och så ska jag åtminstonde träffa
barret och panna och käka Langos. yepp! jag är taggad på det nu, efter allt suktande från
människor på norrtäljes marknad igår. dåligt liten var den också, apråpå inget ! hejsvejs!







Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0