ni vet ingenting om oss.

Leendet jag än gång älskat, men nu hatar.   

Jag är så jävla arg & så jävla irriterad.
först och främst på norrtäljes poliser, men
även på resten. Det kanske är så att det
inte finns nånting att göra, men då kan
man väl istället sitta och dricka kaffe. serrriöst.
jag överdriver inte, jag tycker dom gör helt
fel jobb hela tiden. pinsamt. orkar igentligen
inte ens yttra mig, för ni kommer inte förstå.
SÅ nu ska jag sticka iväg på dubbel pass,
två svettiga timmar och skaka loss all
irritation och all iska. fan för er, & jag menar
det verkligen. snälla, försök göra det ni
är utbildade till och göra. pungpest på
historia provet idag också, eller inte.
återstår och se. Nu är jag ledig ända tills
måndag V. 45 fan va skönt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0