oktober.

Jag är nog lika besviken som ni, men jag fick det trevligt ändå.
Marknaden blev alltså inte så kortvarig som vi hade tänkt, jag och
michan träffade jocke o felix och nåntill och vände för att gå ner på
marknaden igen, träffade en massa mer folk och sen slutade det
vid rimbo station med Caroline och Johan. Dom  på rånäs bussen
och jag på norrtälje, typiskt mig in i det sista. somnade skönt och
väcktes av att min kära mor ringde och sa att hon var klar för fika.
fyndade lite saker och ska nu snart iväg ut och övningsköra och sen
hämta min gullfia på dagis och sen ikväll hem till barret för att fira
henne. kanonkuul! & om ni inte redan sett det, titta ut igenom fönstret
vi har världens finaste väder idag. jag måste ut, nu nu nu nu. hejsvejs!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0