yamma yamma yena!

En grymt bra lördag, med mina favoriter, vin,  frisördansen, skratt
och massa mer. Jag önskar jag kunde visa bättre hur mycket ni
betyder för mig, det är näst intill överdrivet. jag vill bara att ni ska veta.
Jag bangade att övernatta i sollentuna och tog därför en massa olika
bussar hem till norrtälje, och fråga mig inte hur jag kom hem för det
vet jag knappt själv. en massa flyt bara, och en massa pinsamheter.
men sånt hör till tycker jag. Idag har jag övnigskört en massa, går
som det går det också, men det är kul åtminstonde. Nu vet jag inte
vad jag ska göra. ska nog ta mig en promenad ut i skogen, det är
ju faktiskt underbart väder utomhus idag. sen plugg, Småföretagande
prov imorgon bitti. så resten av kvällen blir nog också plugg.

och Grattis till Karolina som fyller sjutton idag. hipp hipp hurra!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0