det gör ont.

Det är på något sätt världens jobbigaste väder ute, okej att det kan vara
tusen gånger värre och jag är överlycklig över att det inte regnar. Men mitt
huvud pallar inte, och min hals pallar inte.  Därför har jag bestämt mig för
att få sova ut riktigt ordentligt imorgon, eftersom jag ändå inte har någon
praktikplats än, det gör mig så jävla förbannad. men jag har ingen ork längre,
den har jag gett upp och lämnat bakom mig för länge sen. och imorgonkväll
ska jag mysa med mikaela, bara hon och jag i en stor lägenhet. helgen får
jag ta som den kommer, är trött på att få planera allting hela tiden. thats it.
Nu har mitt rum blvit någolunda bättre, kläderna är åtminstonde lagda i min
nya garderob men the rest of it står kvar på golvet, jag orkar inte. Kommer
bilder sen så ni mina kära vänner kan få bli lite uppdaterade eftersom vi inte
ses alltför ofta längre, japrecis du och du. Jag menar det verkligen när jag
säger det, jag saknar er så mycket att hjärtat slår bakut. min älskling,  åhhhe.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0