du och jag.

som sagt, en sovmorgon idag.  riktigt skönt. Jag vaknade och hade fått en helt
underbart sms från min kära. svårt att slå. Jag ska försöka ringa lite salonger
idag åtminstonde, och hoppas på det bästa helt enkelt. sen ska jag bänka mig
framför en massa bra filmer och hoppas på att min kropp och min hals mår bättre
tills ikväll, ska bli kanonmys!  Ska nog försöka hinna med och ta en promenad ner
till vattnet för lite höstbilder också, jag har börjat fått en massa flashbacks på senaste
tiden, och jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och göra allting ogjort, för jag har
världens finaste och bästa människa nu. det kunde lika gärna inte varit så. Imorgon
vill jag ha hit min älskling, det är det ända som hjälper mot min förskylning. please.



                   Jag vill tillbaka, nu nu nu nu. jag blir så jävla ledsen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0