Nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar.

hej hej hej, hemskt mycket hej.

helgen har varit kanonmysig och bra, och denna helg är också att se fram emot.
En kär vän till mig fyller dessutom år, en kär vän som jag träffar alltför sällan så
ska försöka hinna med och träffa henne! Veckan är helt fullspäckad, och min
älskling får inte plats,  han som är sjuk, eller hans fötter som är sjuka. åhhhe.
hur som helst har vi börjat planerat för ÅRE, ettbragäng  plus en bra vecka det
kan inte bli mycket  bättre så hoppas. sen har vi dessutom bokat Kryssnig över
nyår nu, också ett härligt gäng något större but still. Får se om  vi bestämmer oss
för att åka med. Igår var jag iaf med en efterlängtad Marika, kanon  mysigt o ses
och kanonmysigt med hockey, faktiskt. och sen en mysignatt med babii. Nu är det
träning som gäller. pust!!

Tisdag: Skola 16:00 Mikaela hela kvällen+natten.
Onsdag: Skola 15:00 Tjejkväll hela kvällen + natten
Torsdag: Tjejer + Miiickey och jag hela natten.
Fredag: Skola, plus sofie ovadsomhänder sen.
Lördag: Älskling
Söndag: Älskling + Hockey + Marika.

kanohärliiiiiiiigt. på lördag flyttar jag och fabian dessutom till hans bror och bor
där ett tag tills han kommer hem ifrån utlandet, lucky him.. som sagt.








hööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööst!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0