Vi träffades liksom på chans.

du är min och jag är din. allting som har hänt har gjort mig till en ny människa.
Inte så att ni kommer märka det när vi träffas, men jag märker det och min käraste
märker det. och jag är jävligt glad för att jag gjort mina val, för dom har bara lett
till det bättre. Fredagen bjöd på en hel del tårar, men tackolov en varm natt i en varm
mans famn. Blev en tidig lördag, fotboll, 70 års kalas & senare kräftskiva. och jag
måste säga att jag gjorde rätt, som åkte med. för det var riktigt trevligt, massa nytt
folk, massa dricka, massa dans, massa skratt och massa allt. helt sjukt. Vid tio
tiden, åkte jag och min kära för att lämna hans bror vid mobergs men det slutade
med att vi tre hamnade hemma hos han, framför NHL (tevespel) och fortsatte drickandet.
Trodde jag skulle slockna där senare framför en film, men vi begav oss mot kräftskivan
igen och det gjorde vi rätt i. Kvällen slutade i min käraste säng och imorse fick vi gå
upp åtta, jävla träningar. pust. Nu ska jag ner och kolla sista halvlev av B- matchen.
sen är det spinning och sen älskling. tóppentoppen. Måste tilllägga ett namn på en
man som inte kan sluta sjunga i mitt huvud. Lars Eriksson från idol. jag säger bara,
äntligen. åååååååhhhhh jag skulle kunna säga att jag är kär i hans röst. men inte än.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh jag är helt tagen av hans röst! jag började nästan gråta.. han borde redan stå på en scen med en massa av publik! shit!

2008-09-07 @ 14:45:31
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0