håll mig hårt för jag skakar av alla denna meningslöshet.

Jag förstod aldrig riktigt vad som hände den där gången, bara att allt blev fel.
saker och ting förändras, kanske är det de som är meningen? Att man inte ska
träffa samma människor, inte älska samma saker eller göra det man igentligen vill
allra mest? jag vet inte. jag vet bara att någonstans blev allting för fel, någonstans
försvann nånting som var alldeles för bra för att försvinna, jag försvann.
Jag tror att vi alla kommer att vara försvunna tills det som var så bra kommer
tillbaka, hur långt borta det än verkar finnas. Men saker och ting förändras,
och kanske är det meningen att det skall vara så.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0