Frossa.

min kropp mår inte helt okej.. men åkte till Ikea idag & köpte hyllorna jag
skulle ha och lite annat smått & gott. Fasen vad bra det nya har blivit, jag
skulle kunna gå där i flera dagar.. kvällens bandy blev inte av för min del,
eftersom mitt huvud var påtok för mycket emot det, inte helt ovanligt men
jag ville inte låta det bli värre. Ikväll ska jag och min älskling kolla på " En
Kärleks Historia" som jag nämnde igår, för att det var typ fyra år sen jag såg
den sist, åhh jag har längtat. och har läst jätte mycket om nya Twilight New Moon
och vem kan inte längta efter att den ska komma? åhhhh. jag dör. Däremot
har söta becca läst böckerna och har "råkat" berätta för mig vad som kommer
hända, och det gjorde ont i mig. slutet gjorde för ont. Hur som helst, nu ska
jag göra nånting gott. En annanas smoothie kanske? Passar fint när jag ska
planera min älskling och mins sommar.. har en massa planer. och sen får
det bli en resa till varmare länder i höst, då det sitter som bäst. jag längtar.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0