Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

Mm, igår vare första grillningen glömde jag nämna och det smakade super.
även sill & färsk potatis, mat är nog det bästa som finns? Efter min spring/power
walk 5 km så letade  vi påskägg fab, jim o ja. Fick en ny Dust It från Oasis.
grymt bra, sen gick jag och min kära ut igen 5 km och sen cyklade vi en mil ungefär.
så idag har vart en hurtig dag, har även hunnit med att ligga i solen o sola så
länge att mina kinder har blivit rosiga. Nu har babe åkt hem, för en kväll ute. och
jag ska hem till mormor på påskmiddag och sen iväg på bravader. superkul.
måste passa på nu sista dagarna på lovet, skulle inte sitta fel med en vecka till
med tanke på att min familj har planerat en massa dem ska hitta på. urk..


Kommentarer
Postat av: Jennilie

taack så mycket :)

2009-04-11 @ 18:14:14
URL: http://jennilie.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0