påskägg.

Idag övninskörde jag till thuns, där jag hittade två tröjor, en bikini & ett par
Fred Perry skor,  och en present till en hemlig person. Nu har jag precis rensat
ur mina skor, 43 par skor kastades och det tog hårt i hjärtat att behöva göra det.
men jag andvänder dem inte så det var det enda rätta.  Nu ska jag ta en promenad,
det känns skönt och sen kommer nog fabian hit var länge sen vi träffades
nu, tycker jag iaf så det är på tiden. Ikväll är det Innebandy som gäller!
Ha en trevlig onsdags kväll, och ni glömmer väl inte att gå påskkärring imorgon?

Fem saker du inte visste om mig!!

1. Jag vill inte bli frisör, trotts att jag går den linjen.
2. Jag älskar barn & vill helst ha ett eget nu!
3.Jag hatar falska människor som pratar om sånt
dom inte vet någonting om.
4. Jag flyttar troligtvist hemifrån i höst.
5. Jag gråter ofta flera gånger varje dag.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0